RSS Newsletter
Comunitate
Ordoneaza dupa data postarii:  Crescator | Descrescator
boss spune: 23.04.2008, 18:24
fonduri pentru cumpararea de utileje agricole

daca as vrea sa cumpar utilaje agricole pot beneficia de fonduri europene?
pot pune eu jumatate din bani si restul sa ii iau din fonduri UE? as vrea sa precizez ca sunt doar persoana privata si as vrea sa cumpar utilajele pentru folosul propriu nu pentru o firma.

-1
cosmin spune: 19.04.2008, 16:55

As dori sa stiu dak se pot accesa fonduri nerambursabile pt cresterea chinchilelor.Va multumesc!
cosmin_butanescu@yahoo.com

0
Adi raspunde: 28.04.2008, 13:17

Din cite stiu, pt. acest domeniu nu se acorda astfel de fonduri nicaieri in Europa.

0
addy spune: 17.04.2008, 23:18
sera

am 18 ani sunt din tg jiu si as vrea sa obtin si eu fonduri pentru o sera !!!cum sa procedez llcooladdy@yahoo.com

0
lnico spune: 31.03.2008, 00:09
cultura de nuci

pot obtine fonduri pentru infiintarea unei culturi de nuci?

-3
Lenuta Pitu spune: 17.03.2008, 14:26
pot obtine finantare pentru achizitionarea unei autoutilitare?

Am societate comerciala de transport rutier de marfa si vreau sa stiu daca pentru marirea parcului auto pot primi finantare UE.
Va multumesc anticipat

-3
paul popa raspunde: 19.03.2008, 11:21
curiozitate

In cazul unui raspuns pozitiv sunt al doilea potential solicitant. Ma indoiesc insa. De ce? + rspuns: suntem "n+2" transportatori pe sosele...si sa obtunem fonduri mocca pt inmultire "necontrolata" precum maidanezii???...putem intocmi un plan de afaceri cu costuri estimate cat de cat REALE...sigur ca da, in 2009 motorina o sa fie 7,3 RON + tva:( iar taxele de drum +142,15% peste cele actuale...si tot asa. Se vede luminitza???

3
TEPES spune: 28.02.2008, 06:43
LA MUNCA TRINTORILOR

TITLU SPUNE TOTUL

-3
Greed spune: 25.02.2008, 17:51
sisteme de irigatii/drenaj

Daca detin mai multe hectare de pamant intr-o zona rurala saraca, pot obtine fonduri pentru achizionarea altui pamant, a unor utilaje agricole precum si pentru punerea unor instalatii de irigare?

1
Yvy spune: 25.02.2008, 17:38
firma de zugravit

se pot obtine fonduri pentru o firma de "decoratiuni de interioare" (tencuit, zugravit, pus gresi/faianta, reparatii sistem elctric)?

3
gica raspunde: 11.03.2008, 22:40
da

da....pe subdimensiunea 4.3.
Office@nerambursabile.ro

0
valy spune: 23.02.2008, 12:26
imprumuturi de la UE nerambursabile

Doresc imprumut fonduri europene nerambursabile crestere animale de blana chinchila.Va rog sa-mi spuneti daca am vre-o posibilitate si care este aceea.Va multumesc! valycos@yahoo.com

-2
gica raspunde: 11.03.2008, 22:39
exista...

masura 1.2.1 Dezvoltare rurala
Cauta ma la office@nerambursabile.ro

0
Lihu-Oana Leontin Gorj spune: 17.02.2008, 17:43
imprumuturi de la UE nerambursabile

Doresc imprumut fonduri europene nerambursabile crestere animale de blana chinchila.Va rog sa-mi spuneti daca am vre-o posibilitate si care este aceea.Va multumesc!leo_trl@yahoo.com,telf.0746240033

0
valy raspunde: 23.02.2008, 12:24
imprumuturi de la UE nerambursabile

Doresc imprumut fonduri europene nerambursabile crestere animale de blana chinchila.Va rog sa-mi spuneti daca am vre-o posibilitate si care este aceea.Va multumesc! valycos@yahoo.co.

2
MIHAI73 spune: 16.02.2008, 10:23
Santem prostii Europei

Platim anual 1,3 miliarde de euro cotizatie la bugetul Europei si sant curios din banii astia pe care santem obligati sa-i dam cati primim inapoi.Cati bani au absorbit cetatenii Romaniei in anul ce a trecut?Toti romanii trebuie sa stie ca achitam anual catre bugetul uniunii europene 1% din P.I.B.-ul tarii.Pentru ce!Poate cineva sa-mi spuna cati euro am primit de la uniunea europeana in anul 2007?Ca se spunea ca va curge lapte si miere!

1
ilie spune: 13.02.2008, 22:41
Energie

Exista finantari nerambursabile pentru producerea de energie verde ?

-1
si legat de pensiuni dar de data acesta la mare

daca am o vila undeva in zona hanul piratilor in mamaia si nu stiu daca pot sa termin constructia ei care oricum este intr-un stadiu destul de avansat pot sa accesez bani europeni pentru terminarea ei si deci a inceperii afacerii. si mai vreau sa stiu daca pot sa accesez banii mai repede de 3 luni asta aratand ca planul este unul solid si afacerea este gata sa fie derulata din vara acesta.

0
pt bani idee legata de dezvoltarea segmentului de imobiliare

asa as vrea sa stiu de ce este nevoie daca spre exemplu as dori sa infiintez o firma care sa produca case prefabricate mam interesat la companiile din afara si am observat ca astefel de casa acapareaza din ce in ce mai mult piata imobiliara mai ales in SUA deoarece sunt ieftine si ofera mult mai mult avantaje decat o constructie traditionala. o astfel de unitate de producerea a acestor case ar crea destul de multe locuri de munca dar este nevoie de un spatiu destul de mare si implicit de bani destul de multi. vreau sa stiu daca este vreun birou de consultanta prin constanta si daca ideea asta se poate realiza pt ca la tv au spus ca cel mai bine e sa ceri bani pt o afacere deja existenta pe cand aceasta ar incepe de la zero. multumesc:)

2
Fratele Warner spune: 09.02.2008, 00:48
deci...

... eu as vrea să infiintez un serviciu de videochat destinat EXCLUSIV segmentului de varstă 60 de ani, si peste...
am făcut niste studii de piată, si afacerea ar fi profitabilă, dar investitia initială (destul de mare, am cam un sfert din banii necesari) mă omoară...

oare as putea obtine o finantare d'asta... europeană???

0
primarie spune: 08.02.2008, 20:18
ce e cu firmele de consultanta?

care este pretul pentru contractarea unei firme de consultanta pentru intocmirea unui studiu de fezabilitate si a documetatiei necesare obtinerii de fonduri nerambursabile?
exemplu: studiu de fezabilitate pentru infiintare retea de gaze naturale intr-o comuna

0
Sara spune: 07.02.2008, 19:20
fonduri europene

se pot obtine ptr. constr. unei baze sportive?

1
firma consultanta raspunde: 08.02.2008, 20:13
Se pot obtine bani

Se pot obtine fonduri pentru constructia de baze sportive prin Legea nr.71 la Ordonanta de Guvern nr.7/2006 privind dezvoltarea infrastructurii si a unor baze sportive in spatiul rural .

Pentru detalii ne puteti scrie la adresa de mail: dontaliagrup@yahoo.com

-1
mmm raspunde: 08.02.2008, 23:50

da,se cheama "phare "

0
Purcel spune: 07.02.2008, 16:52
Dar birurile ?

Ce taxe se platesc la administratie,la asigurari si impozitul caci lipitorile traiesc cu ceva.

0
Dejo Emerik spune: 07.02.2008, 16:47
Palariile

Vara canicula impune folosirea palariilor de protectie usoare in special la plaja,strand,plimbare,excursie. Ce materiale trebuiesc folosite caci plasticul este cu unele probleme.Este rentabila afacerea cu palarii di pai de secara ori sau alta planta(papura,graul rafia) si estimari de pret de productie,aprobari si...birocratie.

0
NECUNOSCUT raspunde: 08.02.2008, 11:44
@ Emerik

"Afacerea cu palarii di pai" este foarte rentabila daca va ganditi sa obtineti un profit de 10 ron pe luna. Pe piata veti avea o concurenta serioasa in persoana mesterilor populari si a chinezilor din arhi-cunoscutul complex Europa care vand "palarii di pai di plastic" la preturi de nimic. Vreti cumva sa obtineti finatare din fonduri nerambursabile pentru a materializa aceasta "minunata" idee de afaceri?
Va doresc succes!

-1
Daicu spune: 07.02.2008, 16:35
Rumegusul

As vrea sa cunosc ceva despre o investitie in domeniul folosirii rumegusului ca si combustibil solid brichetat la incalzirea locuintelor,deci despre o statie de bricgetarea acestui deseu lemnos.

0
Marin spune: 07.02.2008, 16:18
Pepiniea

Ma inetreseaza problemele legate de infiintarea unei pepiniere pentru obtinerea de puiet de copaci pentru impaduriri si castan comestibil,braduti pentru POMUL DE CRACIUN,etc si problema desfacerii lor.

0
Padurar raspunde: 08.02.2008, 22:48
Buna idee..

Numai sa nu decedezi pina la prima recolta

0
Teofil spune: 07.02.2008, 16:11
Mranita

Ecologizarea cultivarii legumelor impune folosirea ingrasamintelor naturale din plante. O afacere pentru productia maranitei (Compost pe englezeste) este necesara in fiecare comuna. Vrem informatii deoarece este o afacere de succes,de viitor Sper sa nu fie scumpa.

-1
MIHAI raspunde: 21.03.2008, 21:43
FERMA DE PORCI

pot obtine finantare nerambursabila pentru a construi o FERMA DE PORCI

0
Radu spune: 07.02.2008, 16:04
Murul selectionat

Am citit o informatie despre un cetatean de prin Prahova parca, care are o cultura sistematica de mur selectionat. Experienta acestui om ar fi bine sa o cunoastem si ce venituri la un ar sau hectar a obtinut,daca e rentabila.

1
Mihaita spune: 07.02.2008, 15:56
Magiunul si prunul

Magiunul de prune este foarte cautat fiind gustos si cu echilibru intre zaharuri si aciditate fara adaus de zahar si alte arome care ar afecta sanatatea. In perioada de post ortodox este la mare cautare SI PRET. Plantatii de pruni din soiurile consacrate pentru magiun sant rentabile dar trebuie investit intr-o plantatie stiintifica ,dupa niste reguli care sa o faca rentabila. Copil fiind impreuna cu fratele meu mai mare am plantat cca 80 de pruni prntru palinca acum 55 de ani.Sant viabili si acum si productivi.

0
swetty spune: 07.02.2008, 15:52
solicitare informatii

eu am trimis un mail la agentia de dezvoltare regionala pentru ilfov bucuresti si a trecut mai mult de o luna in care tot astept informatii .
vreau sa dezvolt servicii medicale sociale in aceasta regiune ca persoana juridica, nu ca ONG sau administratie publica si nici in parteneriat cu ei, si nici ca IMM si nu stiu daca acest lucru este posibil

0
Vasilica spune: 07.02.2008, 15:38
Halvaua

Investitia in productia de halva de calitate este rentabila caci in locul unei prajituri mai degraba folosim putina halva si nu ne irosim timpul,energie si banii gatind o prajitura.Daca cumperi no prajitura la un copil este scumpa dar si plina de aditivi periculosisi sanatati copilului si cu multa grasime, mai ales ca se foloseste margarina care este o grasime hidrogenata periculoasa pentru copii. Halvaua din import este de alta calitate,nu se inmoaie si este mai consistenta ca a noastra. Deci se poate la altii si la noi nu. Halvaua este articol rar pu piata internationala.

0
ubadele spune: 07.02.2008, 15:27
UNDE?????

unde exista un birou,o cladire...unde si cu cine pot vorbi....sunt din constanta.,,trebuie fima de consultanta,,....atunci,trebuie spaga.cine iti da bani degeaba,fara sa le dai si lor...vorbiti numai prosti....o sa ia tot cei care au luat si pana acum

0
mmm raspunde: 08.02.2008, 23:54

bravo sint patit nici nu ajungi sa bagi dosarul

-1
Ioan spune: 07.02.2008, 15:23
Afacere cu plantatii de Nuci

Se stie ca in lume miezul de nuca este deficitar.Lipea sa se incearca a se completa cu alte tipuri de nuci-surogat.Nucul european esta cel mai sanatos ca substante hranitoare SANATOASE dar si ca aroma si gust. La cultivarea lui se cer minim de reguli stiintifice privind solul,expunerea la soare,protectia de ger si de daunatori. Este nacesara cunoasterea acestora de catre investitorii in aceasta afacere si este necesara editarea unor indrumari intr-o brosurica sa stie omul cum sa se orienteze altfel risca viabilitatea afacerii si pierde banii investiti.Investitia este rentabila si pentru industria mobilei dar si pentru mediul inconjurator deoarece umbra sa produce racoare temperand canicula si improspatand mediul cu emanatiile de Iod. Investitia incepe sa se amortizeze pe la al VII-lea an dela plantarea livezii cu nuci. Nu a ramas nimeni cu miezul de nuca nevandut. O alta afacere cu efect imediat dar fara fonduri Europene ar fi cea cu cultivarea macului; semintele acestuia fiind... (arata tot comentariul)

1
EU raspunde: 05.04.2008, 03:35
Eu am facut gresala asta

Am plantat anul trecut in primavara 2007 50 puieti de nuc. A venit seceta de anul trecut si in toamna au mai ramas 25. Daca va bagati la asa ceva e bine sa aveti in vedere si aspecte de genul asta.

0
politistul1956 spune: 07.02.2008, 11:20
fonduri europene

pentru executia unei pensiuni la munte se pot obtine fonduri eropene?si cit?

0
firma consultanta raspunde: 08.02.2008, 20:08
bani pentru pensiuni

Conform axei 5 a Programului Operational Regional puteti obtine fonduri europene pentru constructia unor pensiuni aflate in staiunile balneare, in spatiul montan, spatiul rural-agroturism (prin PNDR).Pentru mai multe detalii ne puteti scrie la adresa de mail dontaliagrup@yahoo.com

-1
Un enervat de prosti raspunde: 09.02.2008, 22:31
Vai de mama ta....

e al doilea raspuns *** pe care il dai...la primul m-am abtinut sa nu-ti spun nimic...dar acum chiar ca m-ai enervat prin proastele informatii pe care le transmiti....
Unde ai vazut tu ca prin POR se pot infiinta pensiuni in statiunile balneo???? a? Vai mama ta de consultanta! Din cauza unora ca tine, altii nu vor sa mai auda de fonduri. Apuca-te tot de comert cu ciorapi, ceea ce ai facut si pana acum...si lasa consultanta, ca asta nu e un domeniu pentru tamplari, zidari, etc

0
nickname raspunde: 25.02.2008, 23:00
~!@#$%^

bine ca esti tu destept domnu' consultant...............

0
eu raspunde: 11.03.2008, 22:47
pffff...

eti plecat cu pluta frate..... mai citeste ca de aia facusi scoala

0
eu raspunde: 11.03.2008, 22:49
pffff...

asta era pt enervatu'

0
Unul si mai enervat pe prosti raspunde: 29.03.2008, 22:02
mai "tu",

inainte sa-ti trimiti pe altii la scoala, fa un minim de efort si scrie cat poti tu de corect. Enervatul pe prosti are perfecta dreptate, si nu numai dreptate ci si simtul umorului, iar cei care nu au simtul umorului sunt de regula idioti, semianalfabeti (ca tine) sau manelisti.. hahahaha

0